Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

"ΧΡΕΟΚΟΠΕΙ" Η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!!







Ηράκλειο 07/06/2010

Προς
τους κ.κ. τάδε και τάδε
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ
Αιόλου 86
Αθήνα 102 32


ΘΕΜΑ: Η “χρεοκοπία” της Εθνικής Τραπέζης της Ελλάδος


ΣΧΕΤ.
Η με ημερομηνία 26/05/2010 επιστολή σας


Σε απάντηση της παραπάνω σχετικής επιστολής σας, δηλώνω συντετριμμένη για την επικείμενη χρεοκοπία της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδος λόγω της καθυστέρησης πληρωμής από πλευράς μου της ελάχιστης καταβολής για την πιστωτική μου κάρτα με πιστωτικό όριο συναλλαγών 900 ευρώ. Ομολογώ ότι η υπέρογκη ληξιπρόθεσμη οφειλή μου των 140,34 ευρώ έθεσε σε κίνδυνο την οικονομική ευρωστία της Τράπεζας με αποτέλεσμα να κινδυνεύει άμεσα από οικονομική καταστροφή.
Επειδή ειλικρινώς συμπάσχω και προκειμένου να διασωθεί το κύρος της Εθνικής ημών (των Ελλήνων) Τραπέζης, παρακαλώ όπως κλείσετε τον λογαριασμό μου αφού βεβαίως πληρώσω την υπολειπόμενη ληξιπρόθεσμη οφειλή μου των 10 ευρώ. Παρακαλώ επίσης να συγχωρήσετε την «αντισυμβατική» και «αφερέγγυα» συμπεριφορά μου, αφού βεβαίως, πέραν πάσης αμφιβολίας, οφείλοντας συνολικά το υπέρογκο ποσόν των 1.040,34 ευρώ, ως μεγαλο-οφειλέτρια, μεγαλο-επιχειρηματίας, μεγαλο- κεφαλαιούχος, μεγαλο-δανειολήπτης της Τράπεζάς σας, συμβάλλω στην οικονομική καταστροφή της.
Επειδή λοιπόν επιθυμώ να κοιμάμαι με ελαφρά συνείδηση, παρακαλώ να μην κάνετε τον κόπο να ανανεώσετε την κάρτα μου. Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο, λάβω νέα κάρτα ή οποιαδήποτε άλλη υπενθύμιση, θα ανακυκλώσω τόσο την κάρτα όσο και τις υπενθυμίσεις χρησιμοποιώντας τις στο w.c. του αγαπημένου μου σκύλου, όπως έκανα ήδη με την παραπάνω σχετική σας επιστολή.
Με την επίγνωση ότι σπαταλώ τον πολύτιμο χρόνο σας και απολογούμενη γι’ αυτό, θα ήθελα να επισημάνω ότι η παράγραφος της επιστολής σας: « Εάν έχετε ήδη τακτοποιήσει την οφειλή σας, παρακαλούμε όπως αγνοήσετε την επιστολή αυτή», υποκρύπτει μια διάθεση απολογίας από πλευράς σας και εξοργίζει τον παραλήπτη (στη συγκεκριμένη περίπτωση εμένα), δεδομένου ότι εκτός από όλα τα παραπάνω «μεγαλο- διάφορα», με θεωρείτε και μεγαλο-κορόιδο ή έστω αγράμματη. Επιτρέψτε μου λοιπόν να σας υποδείξω ότι θα ήταν ευγενέστερο και σαφώς ειλικρινέστερο, αν γράφατε: «Σε περίπτωση που δεν έχετε τακτοποιήσει την οφειλή σας, θα…θα…θα…θα…».
Τέλος, έχω μια νοσηρή περιέργεια να μάθω αν οι χαρακτηρισμοί, οι απειλές, οι εκβιασμοί και οι αυστηρές προειδοποιήσεις που εκφράζονται με τα παραπάνω αναφερθέντα «θα…», απευθύνονται με τον ίδιο απαξιωτικό τρόπο στους μεγαλοεπενδυτές δανειολήπτες σας…

Κλείνοντας την επιστολή αυτή, σας πληροφορώ ότι, επειδή scripta manent ( = τα γραπτά μένουν αν δεν καταλαβαίνετε λατινικά), τόσο η δική σας επιστολή προς εμένα όσο και η απάντησή μου, θα αναρτηθεί στο διαδίκτυο και στα έντυπα ΜΜΕ.

Με μεγάλη στενοχώρια για την συμβολή μου στη χρεοκοπία σας

Διατελώ μετά τιμής (δικής σας)

Σταρίδα Β.


Υ.Γ.
Αιτιολογώ το υστερόγραφο από μένα, τον σύζυγο της κυρίας Β. Σταρίδα, καθόσον το Υ.Γ. γενικά γράφεται από τον αποστολέα της επιστολής: Βλέπετε, έχουμε κοινό πορτοφόλι με την σύζυγό μου.
Ανασύρεται από τη μνήμη μου η ατάκα του μεγάλου ηθοποιού Βασίλη Αυλωνίτη τον καιρό που η Θεατρική Επιθεώρηση ήταν στις δόξες της (1959).
Λοιπόν, στο σκετς, με μεγάλη αναλογία στη σημερινή οικονομική κατάσταση, ο Αυλωνίτης έλεγε: « Φάγατε το παλτό μου, φάγατε το σώβρακό μου, φάτε και τον απαυτό μου» και στη συνέχεια, « φάτε όσοι έχετε οδόντα μα και η ΕΔΑ ογδόντα» ( αν δεν γνωρίζετε τα γεγονότα της τότε εποχής, δικό σας πρόβλημα).
Γιάννης Σταρίδας (σύζυγος της Β. Σταρίδα)

3 σχόλια:

  1. Ελπίζω να μην έχεις τίποτε... κουρτίνες στο σπίτι σου Λιάνα, γιατί θα αναγκαστούν να στις κατάσχουν όπως κάναν με το φουκαρά στην Αθήνα για το τεράστιο (!!) χρέος των 147 €
    Έλεος πια ρε παιδιά...

    Μάριος Στ. Ψαλιδάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα, χα!
    Φυλάξου Λιάνα μου, φυλάξου! Τα κλειδιά στις πόρτες και το νου σου σε ποιόν ανοίγεις τα πρωινά!!

    Μάριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή